| 5 DARČEKOV DO 10€ |

decembra 10, 2015

Určite veľká väčšina z vás ešte nepracuje a nemôžete si dovoliť kupovať drahé darčeky. Rozhodla som sa napísať príspevok v ktorom vám poviem mojich 5 tipov na darčeky do 10€. Dajte mi do komentára vedieť čo by ste vy kúpili za 10 €

FOTORÁMIK
Podľa môjho názoru najlepšie darčeky sú tie, ktoré majú nejaké to spojenie medzi vami a druhou osobou napríklad takýmto darčekom môže byť rámik. Do ktorého môžete dať vašu spoločnú fotku, fotku z vašej najkrajšej spomienky alebo obľúbený citát toho druhého. 

RUKAVICE

Možno, keď ste si prečítali názov druhého darčeku tak ste si povedali: Rukavice naozaj ? Ale áno rukavice. Myslím, že nie jednému z nás sa rukavice cez zimu zídu lenže tieto rukavice nie sú obyčajné. Všetci maniaci sociálnych sietí ich určite ocenia. No kto by nechcel isť po vonku a četovať s kamarátmi bez toho aby mu mrzli ruky? Ja určite.

SVIEČKA
Verím tomu, že väčšina žien miluje voňavé a pekne vyzerajúce sviečky ako ja. Ak poznáte milovníka sviečok určite neváhajte a kúpte mu sviečku napríklad s jeho obľúbenou vôňou. V rôznych papiernictvách aj kníhkupectvách som videla sviečky s menom, ktoré podľa mňa potešia každého.

KOZMETICKÝ  BALÍČEK 

                               
 Je dobre dávať darčeky, ktoré sa aspoň nejako využijú ako keby im to malo doma v poličke ležať. Jeden z darčekov, ktorý dotyčná osoba určite využije je kozmetický balíček dá sa povedať, že je to už klasika. Ak toho človeka poznáte lepšie a viete aké produkty používa je dobrý nápad mu vytvoriť vlastný balíček z niekoľkých rôznych značiek stačí už len k tomu kúpiť kozmetickú taštičku a darček je na svete. Ak neviete presne stačí kúpiť buď sadu produktov na vlasy alebo na holenie. 

PYŽAMO
Môj posledný tip na darček je pyžamo. Možno to tiež príde niekomu ako nič moc ale myslím, že veľa ľudí by nejaké krásne a hlavne teplé pyžamo potešilo. Určite by bola dobrá aj nočná košeľa alebo krátke nohavice na spanie. 















You Might Also Like

3 komentárov