| COME BACK ?! |

februára 27, 2016

Pozdravujem všetkých čitateľov môjho blogu. Po dlhšej dobe som sa rozhodla napísať článok. Môj posledný príspevok bol pridaný pár dní pred Vianocami takže trošku pozdejšie ale šťastný nový rok. Dúfam, že ste nový rok začali tak dobre ako ja oslavou svojích 17-tých narodenín. Chcela by som sa začať venovať blogu viac dúfam, že sa mi to podarí. Môj prvý príspevok po návrate bude outfit. Keďže sa nám to počasie už trošku upokojilo a občas nám už aj slniečko zasvieti je už čas zakvačiť zimné bundy. A presne na toto som sa tešila. Ak by sa vám moje outfity páčili určite nezabudnite sledovať  môj instagram (miska_ziakova) kde občas pridávam outfity ako aj na úvodnej fotke.

Ako som spomínala slniečko nám už začína svietiť a ja som sa rozhodla vybrať zo skrine kožák, ktorý je síce tenký ale kombinujem s ním hrubý šál, ktorý som hrozne dlho zháňala. Pod kožákom mám tenký dlhý šedý sveter ku ktorému som zladila topánky. Čo sa týka trička mám na sebe obyčajné čierne tričko s vyšším golierom a obyčajné čierne legíny. Ako doplnok som zvolila hodiny a klobúk. 



You Might Also Like

7 komentárov

  1. Amazing :) !
    i follow your blog
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I'm in love with your cardigan and scarf <3

    I am following your blog via GFC (4) and I would love it if you followed me back, thanks :3

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com
    Walking Freckle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi ti to sekne, taky prijemny pohodovy outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný klobúčik aj šál :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lovely blog! It's so nice to read it!maybe we could follow each other if you want, just let me know and I'll follow you right back :)
    Laura xx
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. si veľmi pekná a máš krásne vlásky :) rada budem sledovať tvoj blog a inšpirovať sa :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť