|BROWN LOVE|

novembra 18, 2015



Sweather- Tally Weijl * Pants- H&M * Shoes- Deichmann * Hat- H&M

Dnes mám pre vás druhý outfit na tomto blogu. Jedna z mojich obľúbených
kombinácii v tomto období je kombinácia zlatej a hnedej. Asi som už na tom
začala byť trošku závislá. V lete som sa rozhodla, že si kúpim čierny klobúk no
mali len hnedý a hneď ako som ho zbadala som sa do neho zamilovala. Nedávno
som si uvedomila, že taký klobúk nie je vhodný len na leto ale aj na toto počasie.
Outfit som doplnila aj zlatými hodinkami. Aká farebná kombinácia je v tomto 
období vaša najobľúbenejšia ?








You Might Also Like

4 komentárov

  1. Moc ti to sluší ! Máš krásný vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny sveter, milujem takéto pletené kúsky, ktorú v zime super zahrejú. :)

    Pozývam ťa na vianočnú súťaž na mojom blogu: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný outfit. Hlavně ten svetr, miluji takové svetry. :)

    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť