| WINTER WISHLIST |

novembra 05, 2015




V poslednom čase som si všimla, že veľa blogeriek robí príspevok o veciach ktoré 
by si chceli cez zimu zaobstarať. Takýto typ príspevku ma zaujal a rozhodla som sa 
ho spraviť tiež. Aké veci patria do vášho wishlistu na túto zimu? 

 1.Sveter – Musím povedať, že teraz mi takýto sveter v šatníku veľmi chýba. 
Je to typický dlhý, teplý šedý svete, ktorý sa hodí ku všetkému./ZARA

   2. Tenisky – Na tieto tenisky už veľmi dlho pozerám. Mohli ste ich už vidieť
 v mojom prvom príspevku./NIKE

          3.Paletka – Myslím, že každé dievča, ktoré sa viac maľuje sníva o tejto paletke. 
                Už dávnejšie som si ju chcela kúpiť ale zatiaľ som našla za ňu dobrú lacnejšiu 
náhradu od Sleeku./ Urban Decay

            4. Kabelka – Táto kabelka tiež patrí k veciam na, ktoré už dlhšiu dobu pozerám.
              Je na nej nádherná jej jednoduchosť a spôsob akým si tieto kabelky môžete 
kupovať. Môžete si postaviť kabelku, ktorá bude presne podľa vašich 
predstáv./Obag

                     5. Nohavice – Obyčajné čierne High Waisted nohavice patria tiež k veciam, ktoré mi
v šatníku chýbajú. /H&M
   






















You Might Also Like

4 komentárov

  1. Paletku od Urban Dekay chcem taktiež, hneď ako si kúpim zrkadlovku šetrím aj na ňu:) a Roshery ti vrelo odporúčam, sama mám jedny a veľmi dobre sa v nich chodí:) Mimochodom, skvelý blog, rada sa sem budem vracať:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O bag můžu jenom doporučit, je super. :) Já tuto klasickou mám v růžové, což je spíše na jaro/léto, ale teď si chci pořídit O brush, ta se mi na zimu líbí víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O bag se mi moc nelíbí, ale zato takové tenisky nebo kabátek jó <3

    OdpovedaťOdstrániť