MY FAVORITE BOOKS OF 2015

októbra 14, 2015

|MY FAVORITE BOOKS OF 2015|





Zdá sa mi, že čím ide doba stále a stále dopredu je stále menej a menej čitateľov. 
Ako väčšina tínedžerov aj ja sa neviem už obísť bez počítača a telefónu ale nie som 
zástanca toho, že na knihy by sa malo zabudnúť. Už od prvého stupňa na základnej škole
 som chodila každý týždeň do knižnice pre nové knižky. Čím som staršia mám stále menej
 času na čítanie čo ma veľmi mrzí. Tento rok som prečítala už niekoľko knižiek 
ale chcela by som vám predstaviť tri knižky, ktoré sa stali mojou srdcovkou. 



Prvou knižkou, ktorú by som vám chcela predstaviť je knižka Papierové mestá od 
John-a Green-a.  John Green je autorom niekoľkých bestsellerov a medzi ne patrí
 aj táto knižka. Tento rok vyšla aj filmová verzia tohto príbehu takže ak ste túto knižku
 čítali a páčila sa vám určite vám odporúčam si pozrieť film. Musím sa priznať 
najskôr som bola úplne nadšená z toho ako sa príbeh vyvíjal ale na konci prišlo 
také menšie sklamanie pretože som si koniec predstavovala trošku inak. Táto knižka je o
 chlapcovi menom Quentin a dievčati Margo, ktorí sa poznajú od malička. Bolo naozaj ťažké 
sa vžiť do role chlapca ale myslím, že som to zvládla. Nebudem vám tu písať o čom knižka je 
pretože ak sa niekto chystá si túto knižku prečítať nechcem mu prezradiť čo v nej  je 
skôr ako si ju prečíta. 





Druhá knižka je Girl Online  „Láska blogerská“ od youtuberky Zoe Sugg.
 Zoella je mojou najobľúbenejšou vlogerkou zo zahraničia. Od jednej českej vlogerky 
som počula, že niekto kto nepozná Zoellu alebo skôr kto nepozerá jej videá 
nebude chápať tej knižke. Veľmi som sa bála, že naozaj nebudem vedieť čo sa 
v tej knižke píše ale po prečítaní tejto knižky som si spomenula na to čo
 povedala tá youtuberka a položila som si otázku: Prečo ? Je to úžasná knižka a na to
 aby si ju mohol niekto prečítať nepotrebuje mať pozreté všetky jej videá 
na youtube pretože ta knižka nie je v podstate ani o nej. Je to o dievčati 
menom Penny, ktoré sa snaží písať svoj blog o všetkom čo ju napadne.
 Odporúčam túto knižku dievčatám ktoré majú radi typické dievčenské romány. 
Ja som si túto knižku hrozne obľúbila a už sa teším kedy si prečítam jej druhú časť




A poslednou knižkou je Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín 
ktorá je tiež od John-a Green-a. Pri tejto knižke som tiež musela
 na začiatku bojovať kus s tým, že hlavná postava je chlapec. V tejto knižke 
ide o chlapca menom Colin, ktorý chodil s dievčatami ktoré sa všetky 
volali Katherina. Musím povedať, že táto knižka je trochu zložitejšia pretože 
sa v nej nachádzajú aj nejaké vzorce a múdre slová ale keď som to zvládla ja
 zvládnete to aj vy. Colin je tak trocha génius a myslí si že dokáže 
platnosť Poučky o podstate predvídateľnosti Katherín a že 
pomocou nej bude môcť predvídať budúcnosť každého vzťahu. 

-------------------------------------------------------------

Určite mi dajte vedieť do komentára vašu obľúbenú knižku a či ste niektorú
 z týchto knižiek čítali a ak áno ako sa vám páčila.














You Might Also Like

0 komentárov