| AUTUMN |

októbra 10, 2015


Možno nie každý z vás má v obľube jeseň ani ja nie som jej milovníkom pretože nám už pomaly 
zima klope na dvere a vymeniť sukne a crop topy za rifle a svetríky bolo pre mňa ťažké. 
V tomto príspevku by som vám chcela ukázať pár typov ako sa teplejšie ale stále štýlovo obliekať
 aj počas zimných dní. Ako sa hovorí: Sto ľudí, sto chutí. Pripravila som si ku každému 
outfitu niečo iné, nech si každý nájde to svoje.



Pri prvom outfite som zvolila šedé dlhé tričko, ktoré má golier nie je to šálka kávy pre 
každého ale ja som si tieto tričká tento rok veľmi obľúbila a myslím, že nie som sama.
 K tomu som zvolila čierné high waisted  rifle, ktoré majú na kolenách diery.
 Keďže nám už začínajú chladné dni pridala som dlhší rifľoví kabát. Tento outfit je 
skôr športovejší  tak som k nemu zvolila šedé Nike tenisky. Bordovú čiapku, ktorá by 
skvelé sedela k bordovému matnému ružu a samozrejme keďže nám už začala škola šedí  vak.


Druhý outfit je úplne iné ako ten prvý. Prevláda v ňom elegancia. Môžete si všimnúť, že aj tu som použila bordové farby, milujem bordové farby v tomto období.

 Keďže na holé nohy nie je už počasie pod dlhšie bordové šaty som použila obyčajné 

čierne legíny. Na vrch som zvolila siví hrubší svetrík. Topánky som zladila so

 šatami a keď sa tu snažíme o elegantnejší luk použila som topánky na opätku .

 Ako doplnok som zvolila veľký strieborný náhrdelník, sivú kabelku a hodinky s bordovým remenčekom. 





Tento outfit je úplne obyčajný a neutrálny, nenachádzajú sa v ňom žiadne výrazne farby.
 Znova som siahla po šatách ale tento raz sa ich budem snažiť skombinovať do
 športovejšieho outfitu. Šaty som zvolila béžovej farby, ku ktorým sa dokonale hodia 
béžovo-zlaté hodinky. Pod šaty som zvolila svetlé sivé legíny.  Na vrch som zvolia dlhý
 čierny kabátik, ktorý zase ladí s čiernymi  slip on-ami. Ako doplnok som použila 
zlato – béžové naušnice, čiernu čiapku a čierno-béžový vak.



Pri ďalšom outfite som znova zvolila eleganciu. Tento raz sa tu objavuje troška 
výraznejšia farba a to kráľovská modrá ktorú  úplne zbožňujem. Na vrch som použila kratšie 
modré tričko, ktoré má trojštvrťové rukávy .Na ktoré som dala svetlo rifľovú bundičku. 
Ku tričku som sa snažila zladiť topánky na vysokom opätku, výrazne
 modré naušnice, hodinky a klobúk. Ku bundičke som zas zladila svetlú listovú kabelku.




Poslední  outfit je v staro ružovej farbe. Voľný ružový  svetrík, ktorý som skombinovala s
 obyčajnými rifľami a sivým kabátikom, ktorý má na sebe detail malej 
slabo ružovej mašle. K outfitu som zvolila ružové slip oni, ružovo- zlaté hodinky a 
ružovú kabelku cez plece. 

--------------------------------------------------------------
Budem veľmi rada keď mi do komentára napíšete svoj názor  
na outfity, ktoré som vytvorila a typy na články. Určite mi dajte vedieť, ktorý
 z outfitov sa vám páčil najviac.  Ak by ste u ďalších outfitou 
chceli vedieť  kde ich môžete zohnať  určite mi dajte vedieť. 







You Might Also Like

3 komentárov

  1. ja jeseň absolútne neznášam, podľa mňa je to dosť depresívne obdobie.. hlavne preto, že slnko už nevyjde tak často a ja ho proste potrebujem pre šťastné fungovanie :D tebou vytvorené outfity sú krásne, jeden lepší, ako druhý ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tvojím názorom na jeseň úplne súhlasím a ďakujem :)

      Odstrániť