| MY 7 EVERYDAY MAKEUP ESSENTIALS |

októbra 19, 2015

|MY 6 EVERYDAY MAKEUP ESSENTIALS|


Na tomto blogu by som sa chcela venovať aj kozmetike. Chcela by som vám 
predstaviť 6 kozmetických vecí bez ktorých sa nezaobídem. 











Ako základ každého líčenia považujem makeup. Tento je od Rimmel London /MATCH PERFECTION/ 
v odtieni 200 SOFT BEIGE cez leto mi tento odieť sedí ale teraz je už na mna tmavý. Čo sa týka
 samotného makeupu je výborný dlho som ho používala ale rozhodla som sa pre zmenu a na
 koniec som sa ku nemu aj tak vrátila. Krytie je stredné a má SPF 20 . 







Hneď po makeupe nanášam korektor používam Dermacol /MAKE-UP COVER/ v odtieni 210.
 Je to makeup, ktorý používam ako korektor pretože má veľmi vysoké krytie a ak by som si ho 
naniesla ako make-up po celej tvári bolo by to hrozne neprirodzené. Som s ním hrozne 
spokojná a jeho ďalším veľkým plus je že je vodeodolný.




Ďalšou z vecí bez ktorých sa môj deň nezaobíde je paletka od značky Sleek /AU NATURAL/ Je to moja prvá paletka od tejto značky. Bohužiaľ už ju mám dosť vypotrebovanú a celkom aj rozbitú pretože ju ťahám všade zo sebou tak tu nemám záber ako vyzerá paletka z dnuka ale na internete to určite nájdete. Je to neutrálna paletke kde sa nachádzajú aj matné aj lesklé tiene. Mínus je to že na mastných očiach sa tiene udržia dosť krátko. 







 Ďalšiu časť , ktorú nemôžem nechať neupravenú je moje obočie. Dlhší čas som si 
obočie upravovala rôznymi duami a štetcami ale nakoniec som zistila že to čo mi 
vyhovuje je ceruzka. Používam ceruzku od Catrice neviem presne ktorý to je odtieň 
pretože to už mám zotreté ale je to tmavo hnedá ale nie úplne najtmavšia. Možno vás
 bude zaujímať prečo si kreslím obočie na hnedo keď mám blond vlasy. Od malička som
 mala obočie tmavo hnedé aj napriek tomu že som celý život blondínka. Táto ceruzka mi
 vyhovuje aj preto, že na jednej strane má štetec na prečesanie obočia.










A na koniec prichádzame k úprave pier pred tým ako použijem ceruzku o ktorej budem písať trošku
nižšie si pery natriem balzamom od značky Eos/POMEGRANATE RASPBERRY/ 
Myslím, že balzamy Eos všetci dobre poznáte takže to nebudem nejako veľmi obkecávať. Čo sa týka hydratácie 
myslím, že je veľa iných balzamov ktoré hydratujú oveľa lepšie. 









A teraz už k spomínanej ceruzke na pery je od značky Essence/06 SATIN MAUVE/ 
Je to nádherná bordovo vínová farba. Používam ju buď na celé pery alebo len si s ňou vykreslím pery. 














You Might Also Like

3 komentárov

  1. Super článek! Eos mám též a jsem s ním spokojená, právě mě hydratuje rty nejlépe ze všech balzámů, co jsem kdy měla.. :) Tužka na obočí také supr, jinou nepoužívám:))

    Mimochodem, krásný blog!! Jsem tvou první pravidelnou čtenářkou! ☺ Hodně štěstí s blogováním přeji!
    Terithebutter

    OdpovedaťOdstrániť
  2. eos milujem ! je to jedna z must have vecí, ktoré potrebujem mať vždy pri sebe :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť