| SCHOOL TIPS |

októbra 25, 2015

|SCHOOL TIPS|


Síce už sme dáky čas v škole ale  myslím, že na tipy ako niektoré veci
 zvládať nikdy nie je neskoro. Dnes mám pre vás pripravených pár tipov 
ako sa ja snažím zlepšiť si dni počas školy.


 1.SPÁNOK

Určite to viacerí poznáte keď  musíte vstávať a ste úplne nevyspatí a kvôli tomu
 máte pokazené celé ráno a niekedy aj celý deň. Ja vstávam o 5 ráno každý deň 
takže isť spať o pól noci nie je možné. Prvý ročník na strednej som to nejako 
zvládala do tej pól noci ale teraz už nie. Potrebujem sa čo najlepšie vyspať a preto 
chodievam spať o 10. Možno pre niekoho to je veľmi skoro ale verte tomu že keby ste
 mali každý deň spať len 5 hodín tak vám to nestačí. Spánok považujem za veľmi dôležití.



2.ZADELIŤ SI ČAS

Všetko si nechávať na poslednú chvíľu a nič na koniec nestíhať. Poznáme to asi každý.
 Tiež som nič nestíhala a na nič nemala čas. Keď som prišla domov zo školy robila som 
všetko len nie to čo som mala. Upratovanie, učenia sa všetko bolo na poslednom mieste a
 k tomu patrí aj prvý bod chodiť neskoro spať. Začala som si hovoriť prídem budem robiť 
hneď to, tamto a hento. Ale vždy som na niečo zabudla. Tak som to začala riešiť tým, že 
som si kúpila diár. Diár je vec bez ktorej nejdem už ani na krok mám v tom poznačené 
všetko dôležité čo potrebujem mať pri sebe. Viem, že niektorý sú už veľmi lenivý si písať 
niečo do diára a radšej by boli keby sa dal diár preniesť do mobilu. Existuje plno aplikácii 
takého typu aj ja jednu používam volá sa: Google Calendar. Je to vlastne úplne obyčajný 
kalendár a myslím, že je  dostupný aj na Android. 



3.FARBY

 Milujem farby a určite by som svoj diár nemohla mať stále rovnakým jedným perom. 
Používam zvýrazňovače, ktoré nie len že ho vylepšia ale aj sa mi v tom lepšie orientuje.
 Na začiatku som si určila, ktorá farba bude čo znamenať. Ak máte náhodou toho naozaj 
veľa a nemáte už voľné žiadne farby skúste použiť lepíky. Aplikáciu ktorú som spomínala 
v bode 2 používam preto, že vďaka iCloud si môžem jednotlivé udalosti rozdeľovať tiež podľa farby. 




5. POKOJ

Keď ste už dobre vyspatí, plný energie a máte už zadelení čas a ste pripravený sa učiť na
 zajtrajší test alebo skúšku ale v kuse vám chodia správy na telefón proste ho vypnite. Ja 
tiež ako väčšina ľudí v mojom veku som v kuse na telefóne a počas učenia si radšej zmením
5 krát tapetu ako sa pozerať do zošita. Na to aby som sa niečo naučila potrebujem mať pokoj 
aby som sa mohla na 100% sústrediť na to na čo mám. 



6.ŠPORT

Niečo čo mi veľmi pomohlo bolo cvičenie. Najskôr mi trvalo veľmi dlho sa k tomu dokopať 
ale keď som videla zmeny, ktoré to prináša začalo ma to baviť. Nie len že som videla zmeny aj 
na postave ale aj som sa cítila oveľa lepšie. Nehovorím, že teraz musíte chodiť každý deň do 
fitka a dvíhať ťažké váhy aby ste sa cítili lepšie. Stačí si isť vonku zabehať, urobiť pár drepov, 
klikou, brušákov. Tých ktorých to nebude baviť cvičiť s vlastným telom môžete si domov kúpiť 
malé činky a tí ktorý nechcete za to míňať peniaze stačí vám obyčajná 1,5 litrová fľaša napustená 
do plna. 



Budem veľmi rada keď mi komentáru napíšete čo vám pomáha počas školských dní.















You Might Also Like

1 komentárov

  1. Tip : zadeliť si čas je pre mňa asi jeden z najdôležitejších, pretože mám toho v dni vždy veľa :) na spánok si dávam pozor a snažím sa vždy spať aspoň tých 8 hodín :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť