| MUFFINY |

marca 02, 2016

Dlhší čas som rozmýšľala o akom recepte by som mohla napísať a nedávno v obchode som narazila na tento balíček na prípravu mufinov s čokoládovými kúskami. Balíček je pripravený na 10 až 12 mafinov. Musím povedať, že mafiny sa veľmi podarili a odporúčam vám to skúsiť tiež je to veľmi jednoduché a nezabere to veľa času.


Čo budeme potrebovať ? 


* Balíček na prípravu mafinov
* 1 vajce
*40 ml oleja
*110 ml čistej vody
Balíček obsahuje:


*Zmes na prípravu cesta
*Čokoládové kúsky 
*12ks papierových košíčkov
Postup:


Do misky so zmesou pridáme vajce, olej a vodu. Vymiešame cesto do hladka. Do cesta pridáme polku čokoládových kúskov a cesto pomiešame.


Rozohrejme si trúbu na 180 stupňov. Na plech rozložíme košíčky a košíčky približne do tri štvrtiny  naplníme. Na koniec posypeme povrch zvyškom čokoládových kúskov. Pečieme 15-20 minút. Z vlastných skúseností  vám určite bude stačiť tých 15 minút. 






You Might Also Like

9 komentárov

  1. Mňam muffinky vyzerajú skvele ! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerajú super, tieto by som aj ja rada vyskúšala :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your blog is amazing! Would you like to follow each other on gfc? Please let me know on my blog so I can follow back :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť